Откриха конкурс за назначаване на нов Секретар на Средец. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
-
образователна степен – бакалавър.
- професионална област – администрация и управление,
право, инженерна специалност.
-
минимален ранг – II младши ранг, ако лицата
са работили като държавни служители
-
професионален опит – 6 години
Конкурсът за заемане на
длъжността ще се проведе по следния начин:
- защита на концепция за стратегическо
управление
- интервю
Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената
длъжностна характеристика:
·
осъществява административно ръководство на
общинска администрация.
·
ръководи, координира и контролира дейността на
администрацията за спазване на
нормативните актове, разпорежданията на кмета на общината и решенията на
общинския съвет.
·
създава условия за нормална и ефективна работа
на звената в администрацията и информационно-техническото обезпечаване на
дейността им.
·
контролира и отговаря за деловодното обслужване,
документооборота, общинския архив и опазване на служебната тайна.
·
организира и отговаря за поддържането в актуално
състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата
подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
·
осигурява планиране и отчетност при изпълнение
на ежегодните цели на общинска администрация.
·
изпълнява и други функции, възложени му от кмета
на общината.
Документи за
участие в конкурсната процедура:
-
диплом – копие;
-
заявление за участие в конкурса - приложение 2 към НПКДС;
-
трудова, служебна книжка - копие;
- свидетелство за съдимост;
- декларация
по чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС;
- медицинско свидетелство;
- автобиография.
Документите за участие в конкурса се подават в срок
до 12.03.2012 г., 16.00 часа, в деловодството на общинска администрация на община Средец, гр. Средец, пл.„Г. Димитров”
№3 - лично или чрез упълномощено лице
Минимален размер на основната
заплата за заемане на длъжността : 393 лв.
Тема на концепцията за
стратегическо урправление: ”Организация на административната дейност в общинска
администрация на община Средец във връзка с развитието и като община от съвременен европейски тип”.
Разработената концепция да бъде до 10 страници, представя се в запечатан плик,
надписан с трите имена , подпис и позицията, за която се кандидатства.
Представя се лично или чрез упълномощен представител в деловодството на община
Средец, краен срок – 3/три/дни преди обявената дата за провеждане на конкурса.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса
се обявяват на информационното табло в партера на общинска администрация
Допълнителна информация на
кандидатите се предоставя от гл. специалист”Човешки ресурси”, тел. 05551/69-90.