сряда, 18 януари 2012 г.

Нови избори в Дебелт

Излезе решението на Върховния административен съд, с което ще се касират изборите в Дебелт. "Днес ме потърсиха от Централната избирателна комисия за да ме уведомят за решението на ВАС. Остава Президента да насрочи нови избори в с.Дебелт, на които един срещу друг да се изправят Желязко Неделчев от БСП и Иванка Ангелова от РЗС", заяви за "Средец Нюз" председателя на Общинска избирателна комисия Средец адв.Антон Даракчиев.
"Уведомен съм за решението на ВАС, но очаквам официалния отговор, както и насрочването на изборите. Ще има назначен временно изпълняващ длъжността кмет на селото, но както казах очаквам официален отговор", заяви за "Средец нюз" инж.Иван Жабов, кмет на община Средец.
"Един глас е нищо. По-добре да победя с повече за да се успокоят хората, както и аз. Съгласна съм дори и утре да има избори. Съжалявам, че трябва да чакам Президента да насрочи новите избори. Аз бях съгласна и с решението на БАС, но това са процедури.Не се страхувам, а напротив радостна съм. Готова съм за избори, на които ще спечеля не с един, а с много повече.", коментира радостно настоящия кмет на Дебелт Иванка Ангелова за "Средец Нюз".
Очаквайте подробности!