понеделник, 22 октомври 2012 г.

Юлиян Вергов: Най-голямата ми любов си остава театъра

Снимка: Sredets News
Юлиян Вергов e един от най-известните български актьори днес. Освен в театъра, Вергов, се подвизава и във филмовото изкуство. Сред последните му роли са Николай от сериала "Стъклен дом" и Варадин - посланик на България в Лондон във филма "Мисия Лондон".
Вергов е и главен футболен съдия в постановката "Спанак с картофи", която се изигра и в Средец. След нея успяхме да направим и блиц интервю със обичания български актьор. 

-Какви са първите ви впечатления от Средец?
-Всъщност това не са ми първите впечатления от града, тъй като и друг път съм идвал в Средец. Почти винаги на път за морето минавам от тук. Много приятно и тихо градче и сега успях да го разгледам по-подробно. Хареса ми центъра, има хубав площад, Средец е един чист град и според мен в него живеят много приветливи хора.
-А публиката?
-Публиката беше божествена! Много ни подкрепяха и наистина е много приятно да се играе пред такива хора.
-Вие сте участвали в десетки театрални постановки, във филми и в сериали. Кое най-много ви допада?
-Всичко ми допада... Но най-голямата ми любов си остава театъра.
-И един въпрос, който със сигурност ви е задаван десетки пъти. Вписвате ли се в живота като Николай от “Стъклен дом”?
-Не! (смее се) По никакъв начин. Напротив! Много съм различен и слава Богу, че не съм като Николай./Sredets News