сряда, 31 август 2011 г.

Тодорка Георгиева, кандидат за кмет от НДСВ: Ако съгражданите ме изберат ще им служа докрай!

-Г-жо Георгиева, вие сте единствената жена, която ще е кандидат за кметския пост. Как се навихте да се кандидатирате?
-Защото обичам града си, обичам хората, които живеят в него и смятам, че имам сили и мога да помогна за неговото по-добро бъдеще. За мен това е едно ново предизвикателство и ще вложа всичките си сили за успеха и просперитета на всички ни.
-Какво ще залегне във вашата предизборна платформа?
-Логото на кампанията ни е "Средец - на грудовци". Идеите, които ще предложа на своите съграждани са: подобряване на градската среда - състоянието на улиците и тротоарите е незадоволително. Уличното осветление трябва да се подмени със светодиоди или енергоспестяващи тела. Градския парк, района около стадиона и реката - за тях може да се мисли за проект, финансиран с европейски средства - има такива програми.Твърдя, че здравеопазването е фиктивно. Особено в селата. Медицинските посещения в тях трябва да се субсидират от общината. Трябва да се възстановят общинските аптечни дружества, за да може лекарствата да станат отново достъпни за всички.    Състоянието на селата също не е задоволително.Трябва да се реорганизира и работата на селските кметове.. На тях трябва да им се чува думата. Но в същото време да им се поставят задачи и да им се търси отговорност. Съвместно с ловните дружини могат да се създадат общински структури за охрана на населението по селата, което страда от набезите на крадци, както из полето, така и в домовете. По този начин ще възстановим доверието на хората в общинското самоуправление. За всичко това обаче, са необходими средства, затова трябва да се разработи програма за привличане на инвестиции и стимули при разкриването на нови работни места
-Очаквате ли подкрепа от местните?
-Аз също съм от местните. Познавам всичките си съграждани, а работата ми в общинската болница ми даде възможност да опозная и хората от околните села. Помагала съм на хиляди и разчитам на това, че заедно с тях можем да свършим нещо полезно за развитието на общината. Зад мен не стои никакъв бизнес. Не съм зависима от никой и разчитам единствено на тяхната подкрепа. Не сме се договаряли с никой, на  никого нищо не съм обещавала. Изборите са едно състезание на идеи. Когато получа доверието на хората - ще им служа докрай.
-Какво искате да се промени най-много в града и общината?
-Искам да виждам усмихнати хора по улиците. Искам чиста природа и развитие на екоземеделието, реализиране на екологични проекти. Нищо не се направи с развитието на вилната зона. Трябва да се сложи край на незаконното строителство. Временните постройки трябва да се узаконят и да се помисли за промяна на данъчното облагане. Не може за един гараж, осигуряващ сигурността на колата, да се плаща повече отколкото е данъка на моята къща.Жал ми е, че повечето от нас са принудени да търсят препитанието си в Бургас, да пилеят пари и време за транспорт до областния център, а останалите ни съграждани са принудени да разчитат единствено на оскъдните социални помощи.   Заедно можем да променим града си и да заживеем като едно задружно семейство.   Вярвам в грудовци и разчитам на подкрепата им.