вторник, 6 ноември 2012 г.

Иван Добрев: Продължавам с кастингите!

Снимка: Sredets News

Иван Добрев, 18 годишен младеж, възпитаник на средецката гимназия "Св. Св. Кирил и Методий". От малък се занимава с музика, а мечтата му е да продължи да го прави. Иван, бе част от втория сезон на "България търси талант", но отпадна на полуфинала.


-Иване, изминаха няколко месеца от кастинга “България търси талант”. Превъзмогна ли загубата?
-Да, превъзмогнах я отдавна и в момента се готвя за нов кастинг?
-Къде ще участваш този път? 
-Този път ще участвам в кастинга “Бургас търси своя талант”. Мисля, че този път ще успея и най-важното ще покажа какво мога.
-Ако и този път отпаднеш?
-Важно е участието, важно е човек да опитва и да не губи надежда.
-Какви са бъдещите ти плановете?
-Имам спонсори, които са зад мен и в момента, но няма да споменавам имена. В момента подготвям нещата си за “Пайнер”, където искам да продължа кариерата си.
-Във формата излезе с поп фолк парче. Чалгата ли е това, с  което искаш да продължиш или ще  следваш съвета на Любен Дилов, който ти каза, че трябва да продължиш да се занимаваш с фолклорна музика?
-Смятам да продължа с народна музика, защото все пак това ми е силата, както се казва. Но това е за краткосрочен план, по-нататък смятат с поп фолк да се занимавам. 
-Какво ти казват хората, когато те срещнат на улицата?
-Хората ме поздравяват, радват се, снимаме се заедно и реагират по какви ли не начини.
-Радваш ли се от това, което си в момента?
-Да, откровено бих казал да.
-За какво мечтаеш?
-Моята мечта е да се занимавам с музика и дано да я сбъдна.
-Да обърнем малко внимание на нещата в личен план. Има ли някоя до тебе?
-Мога да кажа, че имам до себе си човек.
Иван, на сцената на "България търси талант"
-Не мислиш ли, че си прекалено ексцентричен?
-Не (смее се) не смятам.
-А подражаваш ли на някого? Визирам, Азис, заради грима, който слагаш върху себе си.
-Не, честно казано не смятам, че подражавам на някого. Аз съм си аз! Това, че на концерти, на участия правя като движения, като мимики... това са мои неща, които аз използвам и ще продължа да го правя.
-Разкажи ми няколко думи за своето училище, какво учиш, задоволява то твоите потребности?
-Да, в момента изучавам информатика, английски език и теория на музиката. Вярвам, че един изпълнител трябва да има понятие от музиката и на теория.
-Забелязваш ли специално внимание към себе си от страна на учителите, след този кастинг?
-Не мисля! Въпреки, че доскоро чувах и подобни изрази. Но всъщност не смятам, че съм по-привилегирован.
-След няколко месеца ще се явиш на матура. По кой предмет, освен български език и литература си решил да се явиш?
-История, защото този предмет ми харесва.
-Казвайки история се сещам за случай от близките седмици. Твои връстници от Добрич се изгавриха с портретите на важни за българската история личности. Твоят коментар?
-Явно не оценяват българската история и трябва да бъдат наказани, както и те са всъщност.
-Смятащ ли да останеш да живееш в Средец за в бъдеще?
-Смятам да живея в Пловдив.
-Защо в Пловдив?
-Защото това е града на музиката и смятам да живея.
-А подкрепата на семейството?
-Да, те са зад мен, което ме радва./Sredets News