петък, 2 март 2012 г.

Откриха конкурс за Секретар на община Средец

Източник: Община Средец

Откриха конкурс за назначаване на нов Секретар на Средец.  Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са: 
-         образователна степен – бакалавър.
-        професионална област – администрация и управление, право, инженерна специалност.
-         минимален ранг – II  младши ранг, ако лицата са работили като държавни служители
-         професионален опит – 6 години
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
             -    защита на концепция за стратегическо управление
             -    интервю
 Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
·        осъществява административно ръководство на общинска администрация.
·        ръководи, координира и контролира дейността на администрацията за  спазване на нормативните актове, разпорежданията на кмета на общината и решенията на общинския съвет.
·        създава условия за нормална и ефективна работа на звената в администрацията и информационно-техническото обезпечаване на дейността им.
·        контролира и отговаря за деловодното обслужване, документооборота, общинския архив и опазване на служебната тайна.
·        организира и отговаря за поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
·        осигурява планиране и отчетност при изпълнение на ежегодните цели на общинска администрация.
·        изпълнява и други функции, възложени му от кмета на общината.
Документи за участие в конкурсната процедура:
            -    диплом  – копие;
            -    заявление за участие в конкурса - приложение 2  към НПКДС;
            -    трудова, служебна книжка - копие;
            -    свидетелство за съдимост;
            -    декларация  по чл.17 ал.2 т.1 от НПКДС;
            -    медицинско свидетелство;
            -    автобиография.
Документите за участие в конкурса се подават в срок до 12.03.2012 г., 16.00 часа, в деловодството на общинска администрация  на община Средец, гр. Средец, пл.„Г. Димитров” №3 - лично или чрез упълномощено лице
Минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността : 393 лв.
Тема на концепцията за стратегическо урправление: ”Организация на административната дейност в общинска администрация на община Средец във връзка с развитието  и като община от съвременен европейски тип”. Разработената концепция да бъде до 10 страници, представя се в запечатан плик, надписан с трите имена , подпис и позицията, за която се кандидатства. Представя се лично или чрез упълномощен представител в деловодството на община Средец, краен срок – 3/три/дни преди обявената дата за провеждане на конкурса.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло в партера на общинска администрация
Допълнителна информация на кандидатите се предоставя от гл. специалист”Човешки ресурси”, тел. 05551/69-90.