четвъртък, 21 март 2013 г.

Димитър Янков: Разграничавам се от Георги Манев, няма да подам оставка

Димитър Янков (вдясно)  и Динко Цъцаров са
съветници от СЕК.
Николина Дамбулова е подала оставка като член на ПП СЕК.

Отворено писмо е входирал в местния парламент общинския съветник от ПП "Средна европейска класа" Димитър Янков. Той бе призован да подаде оставка от председателя на партията Георги Манев. Янков е втори мандат общински съветник от партията, като на последните избори се яви и като кандидат за кмет. 
"Във връзка с политически действия и публични изявления изявления на г-н Георги Манев в качеството му на председател на председател на ПП "Средна европейска класа" от чиято квота съм избран за общински съветник, считам за необходимо да Ви запозная с личната си позиция и същинските причини довели до политическите ни разногласия и противопоставяния: 
     На първо място държа да отбележа, че с настоящото отворено писмо се обръщам не само към Вас, а най-вече към жителите на община Средец, които с мажоритарния си вот за втори път ми гласуват доверие да ги представлявам в местната власт. 
     От действията и медийните изяви на г-н Манев стана ясно, че същия отправя претенции към мен и изразява недоволство от политическите ми позиция и по-конкретно липсата на опозиционно поведение при вземане на решение от Общинския съвет.
         Изцяло не съм съгласен с отправените към мен обвинения, тъй като както споменах по-горе политическите ми позиции и действия винаги са били ръководени единствено и най-вече от интересите на жителите на нашата община, като същевременно с това съм се старал да не се отклонявам от основните принципи заложени в политическата платформа на ПП "Средна европейска класа", които до голяма степен се препокриват  и с личните ми политически възгледи, макар и формално и никога не съм бил член на тази партия.
        Действията на г-н Манев по искане на оставката ми като общински съветник обаче ме карат да мисля, че не са му политически угодни обществени фигури водещи политика принципна, в интерес на гражданите и не на всяка цена опозиционна в случаите когато определени решения са обществено значими и целесъобразни." се пише в отвореното писмо на Димитър Янков. В него той допълва, че явно Георги Манев залага на евтиния популизъм, манипулации и вечно отрицание включително и на полезни рационални и важни за развитието на общината решения и действия на местната власт.
В писмото си Янков заявява, че изцяло се разграничава от персоналните действия на Георги Манев и е категоричен, че няма да подаде оставка под натиска на лидера на СЕК. Янков уточнява, че ще продължи да изпълнява своите принципни действия.