сряда, 27 март 2013 г.

Димитър Калайджиев: Администрацията гледа на земеделската земя като на продукт за продажба

Димитър Калайджиев е роден на 2 май 1974 година в Котел. В момента е общински съветник в Общински съвет Средец 

-Г-н Калайджиев, на днешната сесия на местния парламент в Средец поискахте 50 % увеличение на цената за продажба на земеделска цена. Каква бе причината?
- Причината е в това, че на земеделската земя администрацията гледа като на продукт за продажба - начин за запълване на бюджета.
 Замята е капитал - основно средство за производство на блага. Не може всеки който има свободни 2-3000лв. да си пазари общинска земя без идея какво ще я прави или с намерението да я препродаде.  Затова предложих завишение на цените. Това не е прецедент, в предния Общински съвет земя  е продавана на много по-завишени цени, и то е продавана успешно, но при точно заявен инвестиционен интерес. 
 -По време на заседанието казахте, че трибуната, от която говорят общинските съветници ви притеснява. Как трябва да бъде разбрано това от обикновения човек?
Аз също съм обикновен човек, определено съм стеснителен, не се мисля за нещо различно от другите. Не съм си сменил работата или благосъстоянието от това че съм съветник. Обикновените хора ще ме разберат - не е лесно да се говори от трибуна. Имам респект към институцията Общински съвет.
- Как оценявате работата на местната администрация, към която направихте няколко забележки по време на заседанието?

-На днешното заседание не съм правил забележки, имах питания и предложения по докладните.
 Работата на администрацията  не се чувствам компетентен да оценявам, а и не е моя работа. Кметът прави ежегодна атестация, въз основа на която се определя и работната заплата на служителите.