четвъртък, 14 март 2013 г.

Съветник и журналист спорят за любовници


Днешният ден със сигурност ще се помни дълго. Докато всички насочиха внимание към говорещите на митинга, камерата ни се насочи към публиката, където разгорещено спориха съветника от БСП Янчо Германов и лидерът на СЕК Георги Манев. По-късно мястото на Манев зае журналиста от СКАТ Димитър Байрактаров и именно тогава стана интересно.

"Не ми фъфкай е!", ревна журналиста. Германов няколко пъти заяви позицията си, а именно, че не е съгласен с искането на кметицата на Дебелт Иванка Ангелова, която заяви, че желае да и бъде закупен автомобил на стойност 30 бона.
"Ела тука е умнико, ела да видиш ко пише", продължи Байрактаров, който при всяко докосване от страна на Германов се оплакваше. "Ако ти си икономист, аз съм космонавт", отвърна съветника от БСП. "Че ти не си космонавт - не си, но тук го пише черно на бяло", отвърна водещия на Скат. Става въпрос за проекта за бюджет, който бе приет. 
"Я не ме пипай е, я не ме блъскай е! Тези 600 хиляди лева какво ги правите е, на любовниците ли ги давате? избухна Байрактаров. "Аз ли съм имал любовница е, а? На кой разправяш е?", отвърна Германов". Именно там стана интересно, защото за малко може би щеше да се стигне и до физическа саморазправа.
По-късно горещия разговор и размяната на мили думи продължи и по време на сесията на местния парламент.