понеделник, 13 август 2012 г.

Радостина Йовкова: Съвсем нормално е първо да представя албума си в Бургас

Радостина Йовкова, снимка: Sredets News
Веднага след края на представянето на Първия си албум на сцената на "Охлюва" в Бургас, Радостина Йовкова, даде интервю и за Sredets News.

-Как се чувствате след представянето на І-я си албум?
-Не намирам думи, защото наистина съм развълнувана. За мен този концерт е много голяма крачка в моята творческа кариера, това е първият ми самостоятелен концерт и наистина вълнението е много голямо. Аз съм си на местна територия и вълнението е двойно по-голямо, защото пея пред мои близки и приятели от родния ми край...
-Защо избрахте именно Бургас, за да представите първия си албум?
-Защото това е родния ми край, аз съм родена в град Средец, баба ми е от Малко Търново и песните, които изпълнявам са от този край. Съвсем нормално е първо да представя това, което правя пред мои близки и приятели. Това беше най-подходящото място, както сами видяхте.
-Тук пристигна и една голяма група от град Средец, начело с кмета Иван Жабов. Как  се чувствате, когато хора от родния град са с вас на представянето?
-Ами малко на по-високи токчета... (смее се). Аз, не предавам голяма важност на моята личност и се радвам наистина, че има толкова много желаещи от Средец, които са искали да дойдат на моя концерт, просто хората не са имали транспорт, с който да пристигнат. Поради тази причина, Община Средец, отпусна автобус, с който те да дойдат.
-А сега накъде? Имате ли някакви бъдещи планове в момента?
-Да, на 17-ти имам концерт с Ансамбъл Филип Кутев, тъй като аз съм им солист. След това заминавам за Полша и живот и здраве сме решили тези концерти да ги направим в още няколко града, като едно малко турне. И народните певици да правят турнета... (смее се)./Sredets News